2015. április 24., péntek

Lakásdekor scrapbook technikával



A Scrapfellow áprilisi kitklub csomagja nagyon inspiráló kis kütyükkel van megtöltve.
A táma alapjában a húsvétra épül de akinek van hozzá szeme, bármit beleláthat :)

Az asztalomon kallódott már pár hete egy iratkapocs , ide-oda pakolgattam, de mindig a látószögembe került.
Aztán amikor a Cewétől a legújabb adag fotót rendeltem, megvilágosodtam az iratkapoccsal kapcsolatban.

Fogtam egy használaton kívüli képkeretet, ebbe vágtam egy gyönyörű scrapbook papírt az áprilisi csomagból és ráragasztottam a kis kapcsot.
Aztán különböző méretű és anyagú papírokat vettem elő a kiklub dobozából, köztük a SF legújabb addon csomagjának néhány kártyáját is és ezekre tettem a fotókat meg valami minimális díszítőelemet. 
Az egészet átlyukasztottam, összekötöttem egy szalaggal és a képkeretbe csíptettem az ott pihenő kapoccsal.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése