2016. január 26., kedd

Cicasztori




Még mindig a Sztori KitKlub csomagból alkottam.

Először azt az oldalt szeretném mutatni ami nagyon kiesik a konfortzónámból.
Általában Fanniról vagy a családról készülnek az oldalaim és az albumok, most viszont a család egyik kedvencéről csináltam egy oldalt.




Először A4-ben gondolkodtam, el is készült az oldal, de hiányzott valami....
Az asztalon volt a fényképezős papír amire véletlenül rátettem a fehér lapot és már késznek is éreztem az oldalt, így lett 12x12 inches.

A kitben lévő szalagból csináltam egy masnit ami kapott egy aranyra festett chipit hogy a többi , szintén aranyozott chipboardot egyensúlyba tegye az oldalon.




Maga a sztori a fotó alá került egy rejtett kommentbe.
Ha a fotót felhajtjuk, el is olvashatjuk hogy került hozzánk a kis szőrpamacs.



Ha nem szerettek kommentet írni, mert úgy érzitek hogy valamiért elrontja az oldalatokat,
próbáljatok rejtett kommenteket csempészni az alkotásokra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése