2016. február 22., hétfő

Szeretem




A nagy fotókeresésben előkerült még egy régi sorozat is Fanniról amin épp nagy lendülettel sminkeli magát.
Már négy évesen annyira nő volt hogy egyszer oviba menet félúton megállt kétségbeesetten és rám kiabált hogy haza kell mennünk mert elfelejtett sminkelni és így nem mehet oviba :o

Szóval ezt a fontos tevékenységet muszáj volt oldalba foglani, és a fotó színei véletlenül pont olyanok mint az új SF KitKlub színei.

A fehér kartont a Pantonból szoktam rendelni és mivel a maradék elég nagy darab, mindig elkérem azt is. 
Ehhez az oldalhoz is egy ilyet használtam, aláragasztva két papírt a kitklubból.



A fehér kartonon körberajzoltam a nagy fa szív csipit és ezt varrtam ki a fonallal amit a csomagban kaptunk.
Mivel kevesebb volt a fonal mint kellett volna, kipótoltam félgyöngyökkel a szív oldalát.

Aztán egy kicsit pöttyöztem 390-es Ecoline vízfestékkel.




A szeretem feliratot a digi fájlokból nyomtattam ki és vágtam körbe.
Ti használjátok a digitális fájlokat?








1 megjegyzés:

  1. This is just a beautiful layout - the colors, the placement, the stitch work. Everything is just beautiful.

    VálaszTörlés