2016. április 28., csütörtök

Bolond vasárnap




Egyik hétvégén, jó pár hét után végre megint nálunk aludtak tesómék. Ilyenkor  sütünk-főzünk, Ritával scrapbookozunk is kicsit vagy sokat, a gyerekek meg elbohóckodnak egymással.
Pont ehhez az őrült hétvégéhez lett kitalálva az ehavo ŐRÜLT bélyegző készlet.
Mivel sok jó fotót csináltam, úgy döntöttem megmutatom, hogyan használhatjuk sokoldalúan akár egy albumhoz is a bélyegzőket, és a digitális készletet.
Az album eleje vastag írásvetítő fólia, arra ragasztottam a címet amit fekete akrillal festettem feketére.


bolondvasarnap01


Azzal kezdtem, hogy a fotókat PS-ben méretre igazítottam, és néhányat elláttam a digitális bélyegzőkkel. Én PS-t használok, de bármilyen fotószerkesztővel megoldható.




Aztán Cameoval kivágtam egy körös alapot és szétvagdostam 2×3 körös részekre, amiket elválasztónak használtam az albumban.




Több fotóra és a legnagyobb szürke csillagra is pecsételtem.



Az egyik PL kártyára is pecsételtem úgy, hogy Heidi Swapp Toner Inc Markerrel átrajzóltam a pecsétet  és rányomtam a kártyára. Ezután áttoltam a Mincen és kaptam egy cuki fóliázott kártyát.


Akárki akármit is mond, nekem nagyon bejön ez a készlet, szuper vele alkotni! Azt szeretem, hogy iszonyatosan sokoldalúan használható.


Az összes oldalt a Scrapfellow Galériában megnézhetitek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése