2016. április 1., péntek

Csinos virágok



Szeretem elővenni a régi fotókat és bevallom őszintén, nagyon sok olyan van ami oldalt vagy albumot kíván magának.

Most is találtam párat amikből kettő lett olyan szerencsés, hogy oldalba foglaljam.



Fanni ovis korában annyira cuki pofival rendelkezett, hogy legszívesebben megzabáltam volna, ha meg fotóztuk, még inkább kidomborította a cukiságát.
A rózsaszín szobájában, a maga kis csajos lényével igazi tündérkirálylány volt.

Na, ezekhez a képekhez kellett nekem oldalt szerkeszteni.



Az ugye adott volt, hogy rózsaszín és csajos oldal lesz.
Szerkesztettem egy virágkoszorút amit Cameoval kivágtam, és a kivágott rész alá puncs akrilfestékkel festettem.



A kivágott koszorú felét tartottam csak meg az oldalhoz, ezt akvarell ceruzával színeztem ki és kicsit csúsztatva visszaragasztottam a helyére.




Elhelyeztem a két fotót is, aztán a Scrapfellow rózsákat, amikre Sizzix-szel kivágott virágok kerültek, majd a többi díszítőelem is megtalálta körben a maga helyét.






xoxo

8 megjegyzés:

  1. LOVE! Beautiful layout.

    Lydia xxx
    DT member at "The Studio Challenges"

    VálaszTörlés
  2. What beautiful dimension your embellishing has added here. So pretty.

    VálaszTörlés
  3. Love the flowers on this pretty layout! Thanks so much for playing along with us at The Studio Challenges!

    VálaszTörlés
  4. Oh, my gracious, this is absolutely beautiful! Such a gorgeous array of blooms, and those photos are precious! Thanks so much for playing along with us in The Studio!

    VálaszTörlés
  5. Just stunning, love everything about this layout! Thank you for playing along with us at The Studio.

    VálaszTörlés