2016. április 21., csütörtök

Élvezzük a kis dolgokat



Ma egy örömscrap oldalt mutatok nektek.

Hétvégén nálunk voltak a testvéremék és a jó időt kihasználva végig az udvaron tudtunk lenni.
A lányok a trambulinban szórakoztatták egymást, meg persze bennünket is :D

Ezekről a pillanatokról készült fotók közül választottam kettőt az oldalamhoz.

Photoscape-pel szerkesztettem meg a montázst mielőtt kinyomtattam a fotót és az egyiknek hagytam csak meg az eredeti színét.




Valami tavaszit szerettem volna a fotókhoz, úgyhogy a vidám sárga mellett döntöttem, az jól mutat a rózsaszínekkel.



A PinkFreshStidio madárkája pont az a szín amit kerestem hozzá, ehhez választottam a felírat sárgáját amit akvarellceruzával rajzoltam és utána vizeztem át.



A többi díszítőelem My Mind's Eye és Dear Lizzy termék.


És hogy még egy grátisz legyen az örömscrap után, már a kész oldalnál vettem észre, hogy tökéletesen passzol a Jotmagazin áprilisi kihívására.






3 megjegyzés:

  1. Love that XOXO - thanks so much for joining in with the challenge at Jot this month :-)

    VálaszTörlés
  2. So pretty! I love the little touches of pink and yellow.
    Louise xo

    VálaszTörlés
  3. Love your photo and you've scrapped it so beautifully! Thanks for joining in the challenge with Jot! :)

    VálaszTörlés