2016. április 15., péntek

Kreatívan újrahasznosítva



Nem csak a régi fotóinkat szoktam pakolgatni, hanem a szekrényünket is. Valahogy ott maradt a múltkori selejtezésből egy szakadt farmer ami foltos is volt.
Ahogy kidobtam, jött egy ŐRÜLT ötlet, úgyhogy bevallom őszintén, visszaguberáltam és levágtam róla az ép zsebet.

Hogy is használhattam volna fel, mint egy scrapbook oldalon.
A zseb egyébként működőképes, bele is dugdostam pár fecnit csak úgy dekorációként és minden díszítés magára a zsebre került. 
Éljen az újrahasznosítás! :)

Amikor először láttam az áprilisi KITKLUB fotóit kezemben a levágott farmerzsebbel, nagyon gyorsan láttam magam előtt mit is fogok alkotni.
Bevallom, mielőtt megérkezett a csomag, egy alapkarton közepére hímeztem két csíkot keresztben, ez lett az alapja az oldalnak.



A zsebet nehéz a papírhoz rögzíteni, ezért tűzőgéppel applikáltam rá pár fecnire és azt ragasztottam a kartonhoz. A zsebbe is dugdostam kartont, minden más díszítés a zsebre került. 


A kitklubba Ági eszméletlen jó kereteket tett, ezekből egyet Gealtossal bearanyoztam, majd a csodaszép vattacukor színű virágokkal a zsebre tettem.


A zsebből kikandikáló virágok a kedvenceim! Ilyenkor örülök, hogy mindez digitálisan is letölthető, mert ezekből nem lehet elég a csomagban!


A  címfelirat is Gelatossal lett színezve.

Egyébként én vagyok az áprilisi kihívás házigazdája, és gondolom már kitaláltátok mi a téma:
ZSEBELJÜNK!
Na nem úgy, hanem ti is tegyetek zsebet az oldalatokra.
A kihívás leírását itt találjátok:

Gyertek minél többen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése