2016. április 19., kedd

Mininő



Fannim igazi csaj. Így született, a génjeiben van a plázacicaság.
Már 3-4 évesen sem volt mindegy mit mivel vesz fel, mi hogy áll rajta, milyen a haja, és ami a csúcs, már akkor is sminktáskát kért szülinapjára és használta is :)
Hozzáteszem, most is lopja a sminkcuccaimat....



Az oldal alapja egy türkiz akrillal "megkent" fehér karton amit kisebbre vágtam és egy feketemintás papírt tettem alá hogy keretet kapjon.




Mivel a fotó rózsaszínben pompázik (ez uralta akkoriban a mindennapjainkat), tettem az oldalra rózsazín keretet a fotó alá és virágokat is ebben a színben a türkiz keret és díszítőelemek mellé.




Zárásképp egy fekete címfeliratot csináltam és pár szócímkét is tettem az oldalra a teljes összhang miatt.








xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése