2016. június 22., szerda

Lány a strandon



Nem tudom ki hogy van vele, nekem vannak kedvenc fotóim. 
Most is találtam egyet a tavalyi nyaralásról amire ha ránézek, még az illatokat is újra érzem.
Szeretem azokat a képeket amik ilyen intenzíven hozzák elő az emlékeket.

Az a nap elég különösre sikerült, eltévedtünk (ez még nem lenne fura nálunk), és véletlenül egy elképesztően gyönyörű lezárt kempingbe keveredtünk.
A legszebb hely volt az egész nyaralás alatt ahol jártunk.
Fanni annyira elmélyülten játszott a homokkal és a vízzel, hogy nem is vette észre amikor lefotóztam, pedig nagyon kis szemfüles ezen a területen, mindig kiszúrja ha felá fordul ma kamera.

 Valami különleges oldalt szántam a fotónak is.

 

Mindenképpen a megszokott fehérben gondolkodtam, és amikor megláttam a JotMagazin e havi moodboardját a többi szín is összeállt.


A fekete szöveg, a csíkok és a világítótorony azonnal szerelemre lobbantott.
Cameoval vágtam ki a szöveget és a tornyot, kicsit pacáztam és pár órán át tologattam ide-oda a díszítőket és a fotót, de csak összeállt az amit szerettem volna.

 
 
 



Felhasznált termékek/Supplies











1 megjegyzés:

  1. loving the lighthouse feature on the page. Thanks for joining in with the challenge at Jot :-)

    VálaszTörlés