2016. július 5., kedd

The Studio Challenge színpaletta



Július hónapban guest designer vagyok a The  Studio Challenge blogon.
Az havi kihívásban színpalettára kell alkotni augusztus 14-ig.



Nekem nagyon inspiráló volt ez a paletta, két oldalt is sikerült összeraknom.
Külön választottam a színeket, így készült egy piros és egy kék inspirációs oldal.



Ennél az oldalnál a vágófájlon van a hangsúly, ezt egészítettem ki a lazacos és kék díszítőelemekkel. Valamiért a fehér karton kisebbre lett vágva , ezért kapott egy fekete-fehér keretet, hogy meglegyen a 12 inch és ez hozta magával a körön belüli fekete pacákat is.





A másik oldalamhoz egy tengerparti fotót választottam, ehhez igazítottam a papírok színét, persze a fehéret hagyva dominánsnak..
Azért itt is vittem a díszítésbe némi pirosat, de mégis a kék maradt az uralkodó szín.







Felhasznált anyagok / Supplies:
Dear Lizzy Collection - Happy Place

My Minds Eye - Market Street Collection
My Minds Eye - On Trend 2 Collection 

Scrapfellow 2015 szeptember papírcsomag







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése