2015. november 24., kedd

Még mindig október


Van egy kis elmaradásom az októberi alkotásokkal.
A kitklub csomagból nem csak a rókás album készült, hanem egy számomra nagyon kedves oldal is.
A fotó az egyik kedvencem a tavalyi évből, akárcsak az élmény ami hozzá kapcsolódik.

Az öcsém és a kislánya nálunk voltak, és ha itt vannak néha elmegyünk kirándulni itt Nagykovácsiban. 
Ez a nap is egy gombaszedős, nagyon vidám, sokat nevetős kirándulós nap volt.

Mindenképpen megérdemelt egy scrapbook oldalt.




A Scrapfellow kitklub add-on PL csomagban első látásra szerelem volt a nagy "október" kártya, 
Ez adta az alapot, minden mást a kártyához válogattam össze, sőt a fotó is ezért lett fekete-fehér.




Mivel fel akartam dobni az oldalt egy kis színnel, tettem némi pacát piros és narancs misttel a fehér kartonra és a megtűzdeltem a csodaszép vellum levelekkel. 
Persze, ott van az elmaradhatatlan arany is amit hődomborítottam.







1 megjegyzés: