2016. február 29., hétfő

Álmok




Szeretem a vásznat mint scrapbook alapot mert ezeket biztosan kiteszem a lakásban valami látható helyre.

Amikor először láttam Virágék februári kihívásának moodboardját
megmondom őszintén hogy nagyon tetszett de nem gondoltam rá hogy alkossak valamit, hiszen elég ritkán készítek mixed media-t.

Aztán tegnap láttam újra a kihívást és úgy döntöttem hogy mégis alkotok valamit.

Rögtön vászonra képzeltem el a művet, mert nekem a papírra festés, pacsmagolás mindig eláztatósra sikerül :D




Nem meghazudtolva önmagam fehér, arany és paszel színekben gondolkodtam.
A kanál gondolata fel sem merült bennem, csak amikor kipakoltam a konyhában a fiókot és megtaláltam ezt az egy darabot ami kilógott a sorból (nem is tudom honnan került hozzánk), akkor gondoltam arra hogy beépítem ezt is.

Befújtam arany tintával és jól visszatörölgettem, aztán ragasztottam rá virágokat, pillangót és egy kulcsot és az arany akrillal, stencillel és festékkel előkészített vászora ragasztottam.



Körberagasztottam még jópár virággal, gessoval és festékkel feldobott csipikkel  és vellum levelekkel.




A kis kémcsőben arany csillámport és tavalyról őrizgetett pitypangot zártam.





Utólag még ráírtam arany Sharpieval a kihívás mottóját:
"Álmodj, míg az álmaid valóra nem válnak."


Már a helye is meg van az alkotósarkomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése