2016. március 29., kedd

Az életben nem a mérföldkövek, hanem a pillanatok a fontosak



Nem tudom, ki hogy van vele de én szeretem a gyerekemet akkor fotózni amikor nem figyel.
Ezek az elkapott pillanatok adják a legjobb fotókat.

Van egy tavalyi képünk amit a nyaralás alatt csináltam és az egyik kedvencem azóta is.

Most a Scrapfellow RUTIN kitklubhoz is ezt használtam egy olyan idézettel ami szerintem nagyon igaz.




Imádom a készlet színeit és mivel  van benne több szürke is, ezért a fekete-fehér fotó mellett döntöttem, hogy az élénk szinek még jobban kiemeljék.

Cameoval szerkesztettem meg a címet, ami egyben az alapkarton mintáját is adja az aláragasztott csíkos papírral.




Nem akartam túldíszíteni, ezért csak a matricákból ragasztottam párat színek szerint igazítva a csíkokhoz, a fotót kiemeltem pár PL kártyával, akrilfestékkel lefestettem a fényképezőgép csipit és azt is felragasztottam.

Vágtam pár leveles ágat, egy virágot és már kész is lett az oldal.




A vágófile letölthető INNEN



Jó alkotást!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése