2016. május 18., szerda

NSD kihívások



Kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, a nemzetközi scrapbook napokon nem akartam kihívásokat csinálni, de mégis elcsábultam.
Három oldal készült, ennyire tudtam időt szakítani úgy hogy élvezzem is az alkotást.

Az első Flóra sárga kihívására, ezt az oldalt nagyon szeretem.
Cameoval vágtam ki a virágos hátteret, és csak minimális dekor került rá, hogy a virágok érvényesülni tudjanak.




......................................................................................................

A másodiknál optikai háromszögeket kellett kialakítani, méghozzá négy darabot.
Ez könnyű feladat volt, én színekkel oldottam meg a háromszögeket.




............................................................................................................

A harmadikon nagy betűk vannak, ennél Fanni pocsék iskolai fotóinak a mintaképét használtam. Sajnáltam volna kidobni, bár felment megint a pumpám amikor megláttam őket.

A LOVE V betűjéhez Wilna egyik cut file-ját használtam.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése