2016. május 2., hétfő

Szokatlanul a családdal




Soha nem próbálkoztam még a 8,5x11 inches oldallal, most ennek is eljött az ideje.
Nagyon fura volt tologatni a keskenyebb papíron a díszítőelemeket.


Már eleve nem hétköznapian indult az oldal készítése. 
Ha jobban megnézitek, nincs rajta külön fotó. 
Persze van, de nem ráragasztva ahogy azt rendes körülmények között csináljuk, hanem az alapkartonra van nyomtatva a kép a szöveggel együtt.
Ezt Photoshoppal szerkesztettem meg és aztán egy az egyben az kartonra nyomtattam.




Így olyan, mintha egy nagy fotót díszítettem volna scrapbook kiegészítőkkel.

Az egyértelmű volt, hogy a fenti üres részre kerül a díszítés, bár a képkeretet próbálgattam a fotós részre is, amin egyébként nagyon jól nézett ki, de el is vitte az oldal egyensúlyát, így letettem róla.



A díszítéshez egyébként szétvágtam a szürke HELLÓ felíratú négyzetet és a levágott darabokat is felhasználtam és még egy lila virágot nyomtattam pauszra, mert ezzel szellősebbnek éreztem az oldalt.




Nagyon jól szórakoztam az oldal összeállítása közben, és csak azt tudom mondani, hogy bátran használjátok a digitális elemeket többféle papírra de akár textilre nyomtatva.


Felhasznált termékek/Supplies
Scrapbook KitKlub-ŐRÜLT



Az elrendezés ötletét a neten láttam valahol, de mivel nem mentettem, fogalmam sincs hogy hol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése