2016. június 3., péntek

Darling, avagy csajosan kékben



Nagyon odavagyok Dear Lizzy Documentary papírjaiért, ezért beszereztem digitálisan, így biztos mindig lesz belőlük itthon :D

Volt elfekvőben egy fotó Fanniról, amit véletlenül nyomtattam ki, és nem akartam felhasználni, de most hogy a kezembe akadt, megváltozott a véleményem, minden fotó megscrappelendő....

Mostanában szerelmes vagyok a papírok rétegezésébe, most is ezt a technikát alakalmaztam a fotó kiemelésére.




A kis pöttyös papírt imádom, ezért használtam belőle sokat, és ez hozta magával az oldal kék színét.
Szerencsére pont pár napja érkezett egy csomagom a Scrapbook.com-tól, amiben a tökéletes díszítőelemek lapultak.




A fekete feliratos papír hozta magával a fekete címfelírtaot, pedig első körben aranyban gondolkodtam, de a fekete nyert.




A kép nem a legelőnyösebb Fanniról, de neki is nagyon tetszik ez az oldal, és ez is az ő egyik  arca, és jó lesz visszanézni ezt a kis pofit bármikor.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése