2016. június 3., péntek

Örömscrap csak úgy



Akik követik a scrapbookos tevékenységem, azok tudják, hogy nem csinálok magamról oldalakat. 
Ennek az az egyik oka, hogy mindig én fotózok, így alig van rólam kép, a másik meg az hogy az a kevés meg elég eéőnytelen (röhögős smile)

Most viszont valami történt, mert a saját fotómmal készült valami.
Az egész egy The Cut Shoppe vágófile-al kezdődött.

Nagyon tetszett a szöveg és találtam egy jó képet is magamról.

A fehér karton közepére tettem a mintát és kivágtam Cameoval.

A fotó színeihez nagyon passzolt a My Mind's Eye My Story készlete, ezért a kivágás alá egy nagymintást papírt választottam belőle.




A díszítéshez is ezt a kollekciót használtam.





Hogy ne legyen túl steril a papír, kis fekete pacákat kapott Pentart misttel.







Felhasznált termékek/Supplies









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése