2016. július 27., szerda

Helló apróság



Van az amikor egy készlet egy eleme ad inspirációt egy oldalhoz. 
Most én is így jártam a Scrapfellow Apróságok KitKlub "Helló apróság" felíratú címkéjével.

Azonnal beugrott a fotó is, pedig már nagyon régi a kép, pont 8 éve készült.

Az elrendezés is a fejemben volt, hoszen már több oldalamon használtam, nekem nagyon bejön ez a kicsit kocka sablon.




Aki nyomonon követi egy kicsit a blogomat vagy a galériákat az tudja, hogy szeretem rétegezni a papírokat. Most is ezt tettem, ezzel keretete adva a fotónak ami mellé egy teljesen egyszerű, figyelmet nem elvonó PL kártya került kiegészítésnek.




Címfeliratnak használtam az inspiráló elemet, ez került lényegében az oldal közepére, néhány kis kiegészítőt tettem még a papír elemekből és az epoxi gyöngyökből, de mivel így még nem találtam teljesnek az oldalt, a parafa csipiket használtam, amik fantasztikus hangulatot és mélységet adtak az egésznek.




Ennek ellenére még valami kellett hogy azt tudjam mondani, hogy igen, elkészültem. 
Miközben nézegettem a csomagot, folyamatosan a virágos papírra siklott a szemem.
Annyira karakteres, mégis hihetetlenül finom, úgyhogy az oldal megkoronázása ez a papír lett, amiből a két szélére ragasztottam egy-egy csíkot.






Felhasznált anyagok / Supplies:
Scrapfellow KitKlub Apróságok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése